29. September, 13:00

Efterskolernes Dag

Efterskolernes Dag 2024

Vi er glade for igen at kunne byde velkommen til åbent hus på Efterskolernes Dag, søndag d. 29. september, mellem kl. 13-17!

Kom og besøg os og få en rundvisning, hvor I kan se vores mange faciliteter, og høre om både dagligdagen, udlands ture og arrangementer m.m. Der er også mulighed for at få en samtale med en af en skolens ansatte, og få svar på alle de spørgsmål I eventuelt kunne have.

Skoleåret 2024-25 er godt i gang og vi har fuldt hus – og der er allerede rigtig mange tilmeldte til skoleåret 2025-26, så skynd dig at tage fat i os hvis du vil sikre dig en plads.

Har du spørgsmål der ikke kan vente, er du selvfølgelig meget velkommen til at ringe eller skrive til os.

Tilmelding til dagen er ikke nødvendig, og man dukker bare op når det passer bedst indenfor tidsrummet.

Læs mere om vores linjefag: