Bordtennis

• 2 ugentlige træninger samt for ekstra træning med klubspille fra Team Nørreå
  • Træningslejr i form af 2 x 4 linjefagsdage
  • Kinatræning
  • Mental træning, spilforståelse, kost og forberedelse
  • Bordtennistræner Simon Nykjær-Fischer

Ta’ te’ Tjele og bliv en bedre bordtennisspiller!!

Tjele Efterskole er Danmarks første, største og førende bordtennis efterskole. Vi har i de sidste godt 15 år haft mere end 350 spillere fra Danmark, Færøerne, Grønland og Shetlandsøerne.

Landsholdsspillere

Mange af disse spillere er i dag nuværende eller tidligere landsholdsspillere for Færøerne, Grønland, Skotland og divisionsspillere i Danmark.
Men der er plads til alle, som synes det er sjovt at blive bedre til verdens hurtigste sport. Selvom du aldrig har spillet bordtennis før, vil du have det rigtig sjovt og blive udfordret på lige nøjagtig dit niveau.

Individuelle træningsplaner

Der tilbydes bordtennis på forskellige niveauer, både for den øvede og gode bordtennisspiller, som for begyndere.

Du får undervisning i, hvordan en kamp er bygget op, bevægelsesmønstre, slår til en bold og gode råd til hvordan du vinder dine kampe.

Træningen

Alle træner sammen to gange om ugen og har mulighed for at træne ekstra med Nørreå Bordtennisklub. Det er med til at løfte den gode sparring i træningslokalet og giver samtidigt også nogle flere træningspartnere.

Under træningen gør vi meget for at sætte den enkelte i fokus, derfor får alle også mulighed for kinatræning.

Stævner og aktiviteter

Det er også muligt for at deltage i træningslejre i Team Nørreå Bordtennis. Mange tager også til stævner, hvor vi er afsted sammen som et hold.

Suverænt sammenhold

Bordtennisspillerne har et fantastisk sammenhold. Der er altid super stemning til træning og vores vigtigste mål er et GODT OG SUNDT TRÆNINGSMILJØ MED RESPEKT FOR HINANDEN.
Sådan har det været i alle år, og det giver en enorm god energi til holdet.

Vi glæder os til at se dig

Har du spørgsmål til bordtennislinjen, er du altid velkommen til at kontakte os.
Vi glæder os til at se DIG på bordtennislinjen!