Esport

Esport kort fortalt

• Samarbejde og kommunikation på holdet med bl.a. planlægning af mål og delmål
  • Klar kommunikation med hurtige beslutninger og reaktioner – både individuelt og som hold
  • League of Legends, Counter Strike og Overwatch
  • Undervisning af den erfarne gamer Josephine Koustrup Kjær
  • Esport er mere end bare computerspil

Esport på Tjele Efterskole

Hos os mener vi, at esport også er en sport. Så er det sagt!
Esport står for elektronisk sport og er meget andet end bare at “spille computer”. Vi tager esport seriøst.

For vi ved, at for dig er det mere end ”bare” at spille computerspil. Esport på Tjele Efterskole er både for casual spillere, såvel som gamere på højere niveauer.
Hvis du gerne vil dyrke eller udfordre dit talent i League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) eller Overwatch, og vil blive så god som dit talent kan drive dig, så er vores esport linje det rette for dig.

LoL, CS:GO og Overwatch

Med Josephine Kjær som underviser skaber vi en ambitiøs undervisning.
Undervisningen vil indeholde flere aspekter som gør dig og dit hold til bedre spillere, og du får nogle færdigheder, som du kan bruge i mange andre sammenhænge senere i din uddannelse eller dit arbejde. Det kan dreje sig om:

• Teori, teknik, strategi og samarbejde på holdet med planlægning af mål og delmål

Du vil træffe hurtigere og bedre beslutninger, og lære at udnytte dine holdkammeraters styrke. Alt dette med kommunikationen i fokus som er det vigtigste element i esport.